Fizjoterapeuta:

30-206 Kraków, woj. małopolskie

Średnia: 5.0

Terapia Fala Uderzeniowa akustyczna ESWT

1 wizyta za 50 zł zamiast 99 zł.

Julia Zbożna - Lichoń,
Kraków

• Czas trwania wizyty Czas trwania jednej wizyty:
    30 min.
  • Szczegółowy opis oferty Opis oferty:
    Terapia fala uderzeniowa fala akustyczna - ESWT - jest nowoczesną, wysoce efektywną metodą leczenia. Fale uderzeniowe przyspieszają proces zdrowienia poprzez: stymulację metabolizmu i pobudzenie cyrkulacji krwi, rozpuszczenie zwapniałych fibroblastów, zwiększenie produkcji kolagenu, zmniejszenie napięcia mięśni. Uszkodzona tkanka stopniowo regeneruje się i wspomaga proces leczenia w obszarze poddanym terapii. Leczenie falą uderzeniową stosuje się do zwalczania przewlekłego bólu w układzie mięśniowo-szkieletowym. Daje ona szybką ulgę i przywraca sprawność ruchową. Jej skuteczność została wyraźnie potwierdzona w schorzeniach barku, bólu stóp i łokcia. Zabiegi są dobierane indywidualnie do potrzeb pacjenta, nakierowane na obszar chorobowy. Leczymy - miedzy innymi ostrogi, lokiec tenisisty/ golfisty, kolano skoczka, zespół mięśnia piszczelowego przedniego zespół tarcia proksymalnego pasma biodrowo-piszczelowego, zapalenie przyczepu ścięgna do krętarza przewlekłe entezopatie,zapalenie powi
  • Warunki szczegółowe oferty Warunki szczegółowe oferty:
    2 lokalizacje Beauty & Health w Krakowie - Al. 29 Listopada 41/1 i ul. Księcia Józefa 81. Wszystkie wizyty wymagaja telefonicznej rezerwacji terminu. Jesteśmy dla Państwa - możliwość zabiegu w dniu zgłoszenia. od godziny 8.00 do 22.00. 7 dni w tygodniu. Płatność przy zabiegu - 50 zł. SKORZYSTAJ Z SUPER CEN I ŻYJ BEZ BÓLU! Mnóstwo zadowolonych Klientów/ Pacjentów, dołacz do nich.
  • LokalizacjaLokalizacja:
    30-206 Kraków,
    ul. Księcia Józefa 81
  • KontaktKontakt:
    693-608-133

Inne oferty specjalne

Zapisywanie...

Zaloguj się

Wyszukiwanie zaawansowane

Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce możesz znaleźć fizjoterapeutów pracujących w ramach kontraktu z NFZ lub posiadających aktualnie aktywne rabaty.